Tukihenkilöille

Ohjeita ja materiaaleja tukihenkilöille

Kantoliinayhdistyksen tukihenkilö

1. on perehtynyt ergonomiseen kantamiseen sekä Kantoliinayhdistyksen toiminnan periaatteisiin ja tavoitteisiin
  2. osaa käyttää yhtä tai useampaa ergonomista kantovälinettä
  3. puhuu ergonomisen kantamisen puolesta
  4. opastaa oman osaamisensa rajoissa ja ohjaa tarvittaessa opastettavan eteenpäin toiselle tukihenkilölle
  5. sitoutuu vastaamaan yhteydenottoihin
  6. kohtelee opastettavaa kunnioittavasti
  7. kuuntelee opastettavan tarpeita
  8. rakentaa opastuksen opastettavan tarpeiden pohjalta
  9. ei ota kantaa lääketieteellisiin seikkoihin
  10. toimii vapaaehtoisena vertaistukihenkilönä oman elämäntilanteensa rajoissa
  11. ei ota maksua opastuksesta
  12. kirjaa opastustensa määrän ja raportoi sen Kantoliinayhdistykselle
  13. sitoutuu siihen, että opastuskeskustelut ovat luottamuksellisia
  14. on Kantoliinayhdistyksen jäsen

Voit tilata esitteitä, käyntikortteja, julisteita ja tukihenkilöpinssejä tukihenkilövastaavalta sähköpostitse tukihenkilotKLY(at)gmail.com.

Edut tukihenkilöille

Tukihenkilönä saat mainioita lisäetuja Kantoliinayhdistyksen yhteistyötahoilta. Päivitämme uusia etuja parhaillaan. Tukihenkilöedut saat, jos tietosi löytyvät tukihenkilölistalta.

Liinalapsi

-20 % alennus kaikista tuotteista, myös tilaustöistä ja tarjoustuotteista. Voit tilata verkkokaupasta, sähköpostilla tai pistäydy Liinalapsen puodissa Turussa. Ilmoita Kantoliinayhdistykseltä saamasi alennuskoodi.

Kysyttävää tukihenkilönä toimimisesta?

Tukihenkilövastaava auttaa.