Kantoliinayhdistys

Kantoliinayhdistys edistää lasten ergonomista kantamista levittämällä tietoa ergonomisista kantovälineistä ja tarjoamalla apua niiden käyttämiseen.

Kantaminen voi parhaimmillaan sekä helpottaa arkea että vahvistaa vanhemman ja lapsen välistä suhdetta - siksi pyrimme tekemään kantovälineistä ja kantamisesta arkipäiväisiä ja valtavirtaisia valintoja lapsiperheille.

Kantoliinayhdistys on perustettu syksyllä 2010, ja se on ensimmäisten toimintavuosiensa aikana pyrkinyt verkostoitumaan ja ideoimaan erilaisia tapoja, joilla saada näkyvyyttä ergonomiselle kantamiselle. Ylläpidämme listoja vapaaehtoisista tukihenkilöistä sekä organisoimme kantovälinelainaamoiden toimintaa. Osallistumme tapahtumiin levittäen tietoa ergonomisesta kantamisesta sekä järjestämme kantamisaiheisia koulutuksia.

Kantoliinayhdistyksen hallitus 2023

Varsinaiset jäsenet

Maria Palotie, puheenjohtaja ja sometiimi
Lotta Issakainen, taloudenhoitaja