Terveydenhuollon ammattilaisille

Kantoliinayhdistys tarjoaa tietoa ja tukea ergonomisesta kantamisesta terveydenhuollon ammattilaisille. Esimerkiksi:

• Voit tilata esitteitä ja ergonomisen kantamisen oppaan. Voit tilata sähköpostitse Kantoliinayhdistyksen esitteitä ja julisteita jaettavaksi tukihenkilötapaamisiin ja kantoväline-esittelyihin. Kantoliinayhdistys maksaa esitteiden postituksen. Esitteet ja julisteet ovat tilaajalle ilmaisia.
  • Tukihenkilömme voivat pyydettäessä järjestää kantoväline-esittelyitä työntekijöille ja perheille mm. neuvoloissa.
  • Tukihenkilöidemme luokse ja kantovälinelainaamoihimme voit ohjata kantovälineiden kanssa tukea tarvitsevat perheet sekä perheet, joille kantamisesta voisi olla erityisesti apua.